Home
Bekijk winkelmand .  * Winkelmandje totaal € 0,00 .
.

Bestelinformatie
Online bestellen bij Epplejeck is heel gemakkelijk, dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Je kunt de producten het eenvoudigst direct via de website bestellen maar mocht dit niet lukken dan kun je ons ook e-mailen om je bestelling door te geven (
info@ej.nl ), je hebt dan wel te maken met een langere verwerkingstijd i.v.m. de betaling van je order.

Om te kunnen bestellen op de website, dien je eerst een account aan te maken (zie op de website rechts “Nieuw? Klik hier”). Je dient hiervoor je gegevens in te vullen en een gebruikersnaam & wachtwoord te kiezen. Je krijgt vervolgens een bevestiging hiervan per email.

Nadat je een account hebt aangemaakt kan je direct aan de rechterkant van de website inloggen. Nadat je de artikelen in je winkelwagentje hebt gedaan, kun je in 4 duidelijke stappen je bestelling afronden.

 

Verzendkosten

Binnen Nederland:
- Bij een orderbedrag tot €100,00           €6,00
- Bij een orderbedrag boven €100,00      Gratis!

België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk:
- Bij een orderbedrag tot €250,00           €13,50
-
Bij een orderbedrag boven €250,00      Gratis!

Groot-Brittannië:                                €25,00

Overige landen: De verzendkosten worden berekend op het moment dat je de bestelling plaatst

Bij pakketten met een gewicht boven 30kg gelden er afwijkende verzendkosten. Er wordt dan contact met je opgenomen. Mocht het zijn dat wij de bestelling in twee keer leveren, betaald Epplejeck natuurlijk de extra kosten.

 

Prijzen
De vermelde prijzen op de website zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Epplejeck is niet verantwoordelijk voor typefouten en modelwijzigingen op de site. Aan onrechtmatige prijs informatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product, wanneer een product niet meer leverbaar is wordt je per e-mail op de hoogte gebracht en krijg je eventueel een alternatief aangeboden.

 

Kadobon online inwisselen
Wil je een Epplejeck kadobon gebruiken om je online bestelling (deels) mee te betalen? 
Natuurlijk kun je de kadobon ook via een internetbestelling inleveren. Hiervoor moet je eerst een internetbestelling plaatsen en betalen. Vervolgens krijg je een bevestigingsemail met een ordernummer erin. Als je deze uitprint en samen met de kadobon opstuurt naar ons hoofdkantoor in Drachten dan wordt de waarde van de kadobon teruggestort op je rekening. Heb je verder nog vragen neem dan contact met ons op via info@ej.nl of 088-3535353.

 

Betalen
Bij Epplejeck kun je de bestelling op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL (telebankieren)
  • Creditcard
  • Bank transfer betaling (handmatige bank overboeking)

 

iDEAL
iDEAL is momenteel de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen. Met iDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligings-methodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL. iDEAL is beschikbaar voor internetbankierders van ABN AMRO, ING, Fortis, Friesland Bank, SNS Bank en de Rabobank.

Hoe werkt iDEAL?
Je plaatst een bestelling op
www.ej.nl. Bij het afrekenen van de bestelling (stap 3) kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer vervolgens je bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald waardoor wij de bestelling snel kunnen verwerken (vaak nog dezelfde dag).

LET OP: Houdt je bankpas en eventuele identificatiemethode bij de hand tijdens het besteltraject.
Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten, je betaald alleen de bezorgkosten van je bestelling.

 

Creditcard
Je wordt gevraagd de gegevens van je creditcard in te voeren en te bevestigen, waarna je bestelling is betaald en is afgeschreven van je creditcard. Wij worden direct geïnformeerd dat er is betaald en kunnen je bestelling direct verwerken.

 

Bank transfer betaling
Mocht je niet beschikken over de online betaalmethoden, dan bieden we je de mogelijkheid de betaling per banktransfer over te maken. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en hebt gekozen voor banktransfer, ontvang je direct per email bericht van Adyen. Adyen is het bedrijf dat de online betalingen voor Epplejeck verzorgt. In de email staan alle gegevens die je nodig hebt voor de betaling.
Met deze betaalgegevens kunt je zelf via internetbankieren het bedrag overmaken of een acceptgirokaart bij de bank inleveren. Gebruik de 16-cijferige reference code als “betalingskenmerk Acceptgiro” bij de bank.
Zodra de betaling is binnengekomen wordt je order in behandeling genomen, houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van de betaling één tot drie dagen is. Mochten we na 14 dagen nog geen betaling hebben ontvangen, dan wordt de bestelling geannuleerd.

 

Orderbevestiging
Na het afronden van stap 3 (betaalwijze) keer je terug naar de webwinkel, er komt in beeld dat de bestelling is geslaagd. Je krijgt dan tevens een orderbevestiging via de e-mail van Epplejeck. Wij raden je aan om deze e-mail te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt. Mocht je deze orderbevestiging niet hebben ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen via
info@ej.nl, wellicht is je bestelling niet goed doorgekomen.

 

Levertijd
Direct na ontvangst van je betaling kan de bestelling worden verwerkt. Wij streven er vervolgens naar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te leveren. Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling vertraging oplopen dan krijg je hiervan via de e-mail bericht (let op de ongewenste post in je mailbox).

Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan tevens contact met je opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeldt staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid (per filiaal).

Bestellingen worden via UPS verstuurt. UPS levert je bestelling bij het opgegeven verzendadres af, alleen op werkdagen. Indien er niemand aanwezig is om het pakket aan te nemen, probeert UPS het de volgende werkdag nog een keer (in totaal 3 werkdagen achter elkaar). Daarna krijgen wij een melding dat je bestelling niet afgeleverd kon worden, waarnaar wij contact met je op zullen nemen. Je kan ook zelf contact opnemen via www.ups.com of tel: 0900-2255877

 

Retourneren/Ruilen | Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen
Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of mocht iets niet passen dan bieden we je de mogelijkheid deze, mits ongebruikt en in de originele verpakking, te retourneren of te ruilen. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling/het artikel samen met het bijgeleverde retourformulier en een kopie van de factuur te retourneren of te ruilen. Dit kan in één van onze filialen of je kunt het pakket of de envelop voldoende gefrankeerd retour sturen naar Epplejeck in Drachten (zie retouradres).
De kosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.

Als je wilt ruilen geef dan op het retourformulier een andere kleur of maat aan of een ander artikel dat je ervoor in de plaats wilt ontvangen. Vergeet niet het bijgeleverde retourformulier en een kopie van de factuur mee retour te sturen. Vervolgens sturen wij op onze kosten de andere artikelen naar je toe. Indien je alleen je bestelling/het artikel terug wilt sturen en het artikel dus niet wilt ruilen, storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Indien je via iDeal of creditcard hebt betaald dan ontvang je het retourbedrag van Adyen, niet van Epplejeck.

Controleer altijd eerst of je het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt je het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons vergoed worden. Voordat je het artikel retour stuurt, vragen wij je om eerst contact met ons op te nemen (via e-mail info@ej.nl of telefonisch 088-3535353). Indien je via iDeal of creditcard hebt betaald dan ontvang je de vergoeding van de verzendkosten en/of het retourbedrag terug van Adyen, niet van Epplejeck.

Retouradres
Epplejeck
T.a.v. Webwinkel
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten
NEDERLAND


Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel

  • Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruil je omdat je een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer je omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. Wil je daarvoor in de plaats een ander artikel/andere maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar je toe. 
  • Er wordt je nooit zomaar een nieuw artikel toegestuurd! Wanneer je een artikel wilt ruilen, dien je dit altijd aan te geven op dit retourformulier.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een e-mail naar info@ej.nl
  • Wil je je geld terug? Dan wordt het bedrag van de goederen, na ontvangst van de retourzending, zo spoedig mogelijk teruggestort op je rekening. 
  • Is het bedrag van je nieuwe bestelling hoger dan je retourzending? Bij ontvangst van je ruiling krijg je van de klantenservice een e-mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt je nieuwe bestelling verstuurd.
  • Heb je je bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat je besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijg je hierover altijd persoonlijk bericht. Als je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef je dus niets extra’s voor te betalen!
  • Stuur je retourzending altijd terug naar het retouradres en niet naar één van onze filialen!  
  • Voorwaarden: De artikelen moeten ongebruikt teruggestuurd worden. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. De artikelen moeten in de aangeleverde verpakking zitten en compleet teruggestuurd worden. De retourzending moet voorzien zijn van een volledig ingevulde retourbon en een kopie van de factuur.

 > Download retourbon

 

Service en garantie
Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Ritsen en slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.
Indien je een klacht hebt, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice (
info@ej.nl of 088-3535353). Vermeld de beschrijving van de klacht of schade aan het artikel en geef tevens je factuurnummer en klantnummer door. Wij zullen vervolgens de klacht beoordelen en in overleg met de leverancier zal worden bepaald hoe het opgelost kan worden.

 

Klachten
Bent je niet tevreden over een product, onze service of ons advies? Neem dan altijd even contact met ons op via
info@ej.nl of telefonisch 088-3535353. (ma-vr van 09.00- 17.30). Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Als je ons jouw klachten kenbaar maakt kun je erop rekenen dat wij ons best zullen doen om een passende oplossing aan te dragen.

 

Adresgegevens wijzigen
Als je adresgegevens veranderd zijn kun je dat doorgeven via de e-mail
info@ej.nl, vermeld in de e-mail je (volledige) oude adres, je eventuele klantnummer en je volledige nieuwe adres.

 

Assortiment
Mis je een artikel in het assortiment, laat ons dit weten via
info@ej.nl. Wellicht kunnen we het wel voor je bestellen. Vermeld in de e-mail om wat voor artikel het gaat en de plek waar je het artikel hebt gevonden, bijvoorbeeld een website.

 

VIP spaarsysteem
Bij elke aankoop in een van onze filialen met je klantenkaart spaar je automatisch 4% van het aankoopbedrag. Deze spaarpunten blijven maar liefst 2 jaar geldig en kun je bij een volgende aankoop (minimaal 1 dag later) weer inleveren. Ook zo houdt Epplejeck jouw favoriete sport nog eens extra voordelig.

.
Account..


Nieuw? Klik hier
Untitled Document

Volg ons op
Facebook Twitter Youtube Pinterest Instagram Google+
 
Email voordeel
  Schrijf je hier in ›













Betaalmethoden

 

Nu ook in Amersfoort!







.
.

Powered By Digital Vantage Point

.